عملکرد روابط عمومی در اسفند 95
- مورخه 95/12/7 الی 95/12/11 :به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) برگزاری مراسم زیارت عاشورا در محل آمفی تئاتر بیمارستان با حضور همکاران بیمارستان.
عملکرد روابط عمومی در اسفند 95
CMMS چیست؟
cmms مخفف (Computerized Maintenance Management System) است و به مجموعه فعالیتهایی که سبب افزایش عمر مفید تجهیزات، کاهش مصرف قطعات یدکی، انرژی و هزینه شده و بازده عملی تجهیزات را افزایش می دهد. نگهداری و تعمیرات در سامانه در سه شاخه Pm ،Cm و Gs دسته بندی می گردد
جهت ورود به سامانه ثبت درخواست کلیک نمایید (برای ورود از Google chrome استفاده نمایید)
راهنماهای آموزشی
مدیریت سامانه CMMS
مدیریت بر ساماندهی سامانه
مدیریت بر درخواست انجام تعمیرات انجام شده
تعریف پرسنل هر واحد به منظور ورود به سامانه و انجام فعالیت های مجاز تعریف شده
اصلاح استقرار تجهیزات در ساختار درختی منابع فیزیکی بیمارستان
تخصیص کارتابل پیمانکاری مجزا برای تخصیص دستورکارهای مرتبط
ایجادساختار جانمایی فضاها در ساختار درختی منابع فیزیکی بیمارستان
مدیریت نت پیشگیرانه
ساماندهی ونظارت بر بازدید های دوره ای و پیشگیرانه
برنامه ریزی نت پیشگیرانه برای دستگاهها و تجهیزات موجود
نظارت بر نت پیشگیرانه (PM و cm) انجام شده وانجام نشده
مدیریت امنیت
تغییر کلمه عبور
مدیریت سطوح دسترسی
مشاهده گزارشات و شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیریت نگهداشت و تعمیرات
ثبت و بارگذاری قرارداد شرکت نگهداشت
عملکرد CMMS
فاز اول
1- راه اندازی نرم افزار در فرآیند گردش کار دستور کارها
2- آموزش نحوه ثبت درخواست سرویس به کاربران
فاز دوم
1- اصلاح و افزودن کدینگ فضاهای فیزیکی جا افتاده
2- افزودن ساختمان جا افتاده در ساختار درختی فیزیکی یبیمارستان
3- اصلاح و افزودن کدینگ تجهیزات جا افتاده در نرم افزار cmms
فاز سوم
1- تعیین سطح دسترسی کاربران
2- راه اندازی انبارها در کارتابل دستور کارها
3- اصلاح برنامه ریزی زمان نت پیشگیرانه (pm)
فاز چهارم
1- فعال سازی آیکون مختص cmms
2- آموزش در خواست سرویس به نیروهای تاسیسات
3- تفکیک تخصصی کارتابل پیمانکاران
فاز پنجم
1- نصب چک لیستهای نت پیشگیرانه (pm) کنار تجهیزات
2- بروز رسانی تصاویر تجهیزات در سامانه
3- طراحی صفحه cmms مختص بیمارستان قائم(عج)
فاز ششم
نصب چک لیست های Pm در کنار تجهیزات
عملكرد روابط عمومی در بهمن 95
انواع خدمات در بیمارستان دکترشیخ
خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی در بیمارستان دکترشیخ، بسیار متنوع می باشد . از اعمال جراحی ساده و پیچیده در نوزادان و اطفال گرفته تا خدمات دیالیز،شیمی درمانی، آزمایشگاهی، رادیولوژی، دندانپزشکی ، نوار مثانه و ...
بیمه های طرف قرارداد در بیمارستان دکترشیخ
بیمه تامین اجتماعی،بیمه خدمات درمانی(سلامت)،بیمه نیروهای مسلح،بیمه کمیته امدادامام خمینی،بیمه بانک صادرات،بیمه بانک ملت،بیمه البرز ، بیمه کارآفرین ، بیمه کمک رسان SOS میباشد.
اطلاعات در رابطه با هزینه های سرپایی و بستری بیمارستان دکتر شیخ
نحوه پذیرش سرپایی در بیمارستان دکتر شیخ
به دو صورت میباشد :1-نوبت دهی اینترنتی که پس از ثبت نوبت در سایت نوبتدهی (http://nobat.mums.ac.ir) با در دست داشتن شماره پیگیری ، به منشی درمانگاه مراجعه نموده و پرینت نوبت خود را جهت مراجعه به پزشک دریافت میکنند.
2-نوبت دهی حضوری که با اخذ نوبت از دستگاه فراخوان و با توجه به ساعت حضور پزشک در درمانگاه ، در انتظار فراخوان نوبت بوده و پس از اعلام توسط پذیرش ، اقدام به اخذ نوبت از پزشک مورد نظر ، میکنند.
نحوه پذیرش بستری در بیمارستان دکترشیخ
به دو شکل میباشد :1-بیماران اورژانسی که با اخذ برگ دستور بستری از پزشک کشیک و تهیه دو عدد کپی از صفحه نخست دفترچه بیمار، به واحد پذیرش بستری مراجعه میکنند و بدون پرداخت هیچگونه علی الحسابی ، در بخش ، بستری میشوند.
2-بیماران الکتیو که با در دست داشتن برگ دستور بستری و تهیه دو عدد کپی از صفحه نخست دفترچه بیمار ، در تاریخ تعیین شده توسط پزشک ، مراجعه نموده و با پرداخت علی الحساب ، در بخش مورد نظر ، بستری میشوند .
درخصوص بیماران الکتیو، بهمراه داشتن دفترچه مادر طفل بهمراه دوعدد کپی از صفحه اول دفترچه مادر ، برای کودکان زیر دو سال ، الزامی میباشد . همچنین حضور پدر و یا قیم قانونی کودک ، درزمان پذیرش بیمارانی که عمل جراحی الکتیو ، خواهند داشت ، الزامی میباشد.
شهروندان مي توانند به صورت 24 ساعته از طريق سامانه اينترنتي http://nobat.mums.ac.ir، نسبت به دريافت نوبت پزشکان فوق تخصصي اين مرکز اقدام نمايند.