واحد انبار و اموال

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

مسئول اموال: حسن رضا رضاییان

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

مسئول انبار: سید جلیل ناظمی

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

واحد انبار

اصولا محل تجمع و ذخیره سازی اقلامی است که موجودی های درون آن برای تقاضاهای آتی مصرف می گردند.انبار بیمارستان بطور کلی کالاهای مصرفی و اموالی مورد نیاز واحد های اداری و بخشهای درمانی را طبق روال و مقررات اداری از طریق ابلاغ درخواست خرید به امور اداری تامین می نماید. 

بدلیل عملکرد نزدیک واحد انبار و اموال، در این قسمت واحد اموال نیز معرفی می گردد.

واحد اموال

نسبت به خرید کالاهای اموالی و الصاق برچسب اموال و جابجایی اموال بین بخشها یا افراد طبق مقررات اداری نظارت و کنترل دارد.

انبار بیمارستان بطور کلی کالاهای زیر را جهت واحدهای اداری و بخش های درمانی طبق روال و مقررات تهیه می کند.

  • اقلام مصرفی: شامل مطبوعات، نوشت افزار، بخشی از تجهیزات پزشکی مصرفی، لوازم تاسیساتی، مواد شوینده و سایر لوازم مصرفی بخشها است.
  • اقلام اموالی و پلاک دار: شامل:

              الف) اقلام و دستگاههای پزشکی و درمانی اموالی.

               ب) اقلام و دستگاههای اموالی اداری.

 

مواردی که لازم است در زمان درخواست اقلام از انبار به آن توجه گردد:

  • درخواست های خود را به امضای مسئولین بخشها، سوپروایزر(فقط بخشهای درمانی) و امور اداری برسانید.
  • درخواست های امضا شده را تحویل انبار دهید تا در صورت وجود کالاها، حواله مربوطه صادر و در غیر اینصورت درخواست خرید تایپی انبار طبق درخواست اولیه(درخواست دستی بخش) صادر گردد.
  • در صورت وجود جنس در انبار و صدور حواله پس از به امضا رساندن حواله ها کالاهای خود را تحویل بگیرید.
  • در صورت صدور درخواست خرید، ضمن ابلاغ درخواست خرید به امور اداری توسط انبار، پی گیر خرید آن از طریق واحد کارپردازی و امور اداری باشید.
  • لطفا درخواستهای اموالی و مصرفی خود را بدلیل ثبت و بایگانی مجزا در انبار، در درخواست های متفاوت بنویسید.
  • درخواست های ماهانه بخش را بدلیل تعدد اقلام تمیز و واضح نوشته تا به دلیل خط خوردگی و ناخوانا بودن، اقلام از قلم نیفتند.
  • تا حد امکان از درخواست های متعدد و پراکنده خودداری نموده و ضمن جمع آوری و ابلاغ درخواست ها بطور کلی از حجم کاری خود و انبار بکاهید.
  • نا گفته نماند درخواست های خرید اولیه بخش ها به محض ورود به انبار به امور اداری ابلاغ می شوند و دیگر آنکه اقلام خریداری شده جهت یک بخش به بخش دیگری تحویل نمی گردد.
  • بدلیل محدود بودن فضای فیزیکی انبار از درخواست خرید اقلام بیش تر از نیاز متعارف خودداری فرمایید.
  • درخواست های ماهانه خود را دقیقا طبق جدول زمان بندی که مترون محترم تهیه نموده اند و در ذیل پیوست شده است تحویل انبار فرمایید .
 

1

ICU - ICU II

20 هرماه

2

اتاق عمل

25هرماه

3

درمانگاه

27هرماه

4

اورژانس II

15هرماه

5

هماتولوژی - انکولوژی

22هرماه

6

نفرولوژی - دیالیز

28هرماه

7

جراحی

1هرماه