شرح وظایف و انتظارات:
- برنامه ريزي براي ارتقاء كيفيت آموزش باليني در چهارچوب سیاست ها و برنامه های دانشگاه ،دانشکده پزشکی و بیمارستان
- نظارت بر اجراي برنامه ارتقاي كيفيت آموزش باليني
- پايش برنامه ارتقاي كيفيت آموزش باليني(مجموعه اي از اهداف، فعاليت ها و راهكار ها براي ارتقاء آموزش باليني مي باشد) و طراحي اقدامات اصلاحي
- تدوين فرايندهاي آموزشي (جدول يا برنامه يا راهنماي فرايند هاي آموزشي)
- تدوين روشهاي ارزيابي عملكرد مناسب يادگيري و ياددهي؛ در عرصه هاي دانش و توانمنديهاي باليني،
- مهارتهاي فردي، رفتار حرفه اي و ساز و كارهاي بازخورد دو طرفه (ارائه دهنده دانش– فراگير)
- تدوين خط مشي و روش اجرايي در خصوص نحوه پايش ميزان و كيفيت فعاليت هاي آموزشي اعضاء هيات علمي
- تدوين خط مشي و روش اجرايي در خصوص توانمند سازي اعضاء هيات علمي
- اجراي آيين نامه داخلي براي تشويق اعضاي هيات علمي )با تاكيد بر مشوق هاي غير مالي( در خصوص فعاليتهاي مطلوب آموزشي و پژوهشي و درماني
- جراي آئين نامه داخلي در خصوص ايجاد و حفظ ارتباط آموزشي و پژوهشي با اساتيد برجسته و بازنشسته
- تدوين و اجراي برنامه سنجش رضايت اعضاي هيات علمي از امكانات آموزشي و رفاهي
- تدوين برنامه مدون در خصوص برگزاري منظم دوره هاي توجيهي بدو ورود فراگيران شامل آشنايي با بخش هاي مختلف بيمارستان، اهداف وبرنامه ها، قوانين و مقررات بالا دستي، ضوابط داخلي ، نحوه ارتباطات درون و برون سازماني، امكانات مختلف، نحوه تكميل پرونده بيماران، و تعريف شرح وظايف و اختيارات دانشجويان و دستياران
- تدوين و اجراي سنجش رضايت مندي فراگيران از خدمات آموزشي و رفاهی/ سوابق سنجش رضايت مندي (حداقل 6 ماهه)
- همکاری در تدوین و اجرای برنامه عملیاتی در راستای برنامه استراتژیک آموزشی بیمارستان و واحد آموزش
- کسب دستور و برنامه کار از معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز و ارائه گزارشهای 6 ماهه به معاونت آموزشی
- برنامه ریزی در خصوص بروز رسانی کلیه اطلاعات صفحات وب مرکز قسمت معاونت آموزشی
- مکاتبه و پیگیری امور مربوطه به پیاده سازی استاندارد های اعتبار بخشی اموزش در مرکز با همکاری گروه آموزشی
- راهبری و مشارکت در اجرای استاندارد های اعتبار بخشی بیمارستانهای آموزشی
- هدایت کمیته های آموزشی، بخشها و گروه های بیمارستانی در زمینه بازنگری برنامه های آموزشی، اصلاح روند ارزشیابی آموزشی، بکارگیری روشهای جدید آموزشی و یادگیری
- تدوين و اجراي فرايند ارتباط بي واسطه فراگيران با معاون آموزشي
- تدوين ساز و كارهاي مشخص پاسخگويي دستياران (تخصصي و فوق تخصصي) به رئيس و معاون آموزشي بيمارستان به ازاي انجام اقدامات درماني دستياران (تخصصي و فوق تخصصي)
- تدوين برنامه هاي مدون براي آشنايي فراگيران با الزامات نظام درماني و بيمه اي
- تدوين برنامه مناسب براي ياددهي و پايش ايمني فراگيران در برخورد با بيماران