![]() |
|
مسئول اموال: حسن رضا رضاییان پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
|
مسئول انبار: سید جلیل ناظمی پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
واحد انبار
اصولا محل تجمع و ذخیره سازی اقلامی است که موجودی های درون آن برای تقاضاهای آتی مصرف می گردند.انبار بیمارستان بطور کلی کالاهای مصرفی و اموالی مورد نیاز واحد های اداری و بخشهای درمانی را طبق روال و مقررات اداری از طریق ابلاغ درخواست خرید به امور اداری تامین می نماید.
بدلیل عملکرد نزدیک واحد انبار و اموال، در این قسمت واحد اموال نیز معرفی می گردد.
واحد اموال
نسبت به خرید کالاهای اموالی و الصاق برچسب اموال و جابجایی اموال بین بخشها یا افراد طبق مقررات اداری نظارت و کنترل دارد.
انبار بیمارستان بطور کلی کالاهای زیر را جهت واحدهای اداری و بخش های درمانی طبق روال و مقررات تهیه می کند.
- اقلام مصرفی: شامل مطبوعات، نوشت افزار، بخشی از تجهیزات پزشکی مصرفی، لوازم تاسیساتی، مواد شوینده و سایر لوازم مصرفی بخشها است.
- اقلام اموالی و پلاک دار: شامل:
الف) اقلام و دستگاههای پزشکی و درمانی اموالی.
ب) اقلام و دستگاههای اموالی اداری.
مواردی که لازم است در زمان درخواست اقلام از انبار به آن توجه گردد:
- درخواست های خود را به امضای مسئولین بخشها، سوپروایزر(فقط بخشهای درمانی) و امور اداری برسانید.
- درخواست های امضا شده را تحویل انبار دهید تا در صورت وجود کالاها، حواله مربوطه صادر و در غیر اینصورت درخواست خرید تایپی انبار طبق درخواست اولیه(درخواست دستی بخش) صادر گردد.
- در صورت وجود جنس در انبار و صدور حواله پس از به امضا رساندن حواله ها کالاهای خود را تحویل بگیرید.
- در صورت صدور درخواست خرید، ضمن ابلاغ درخواست خرید به امور اداری توسط انبار، پی گیر خرید آن از طریق واحد کارپردازی و امور اداری باشید.
- لطفا درخواستهای اموالی و مصرفی خود را بدلیل ثبت و بایگانی مجزا در انبار، در درخواست های متفاوت بنویسید.
- درخواست های ماهانه بخش را بدلیل تعدد اقلام تمیز و واضح نوشته تا به دلیل خط خوردگی و ناخوانا بودن، اقلام از قلم نیفتند.
- تا حد امکان از درخواست های متعدد و پراکنده خودداری نموده و ضمن جمع آوری و ابلاغ درخواست ها بطور کلی از حجم کاری خود و انبار بکاهید.
- نا گفته نماند درخواست های خرید اولیه بخش ها به محض ورود به انبار به امور اداری ابلاغ می شوند و دیگر آنکه اقلام خریداری شده جهت یک بخش به بخش دیگری تحویل نمی گردد.
- بدلیل محدود بودن فضای فیزیکی انبار از درخواست خرید اقلام بیش تر از نیاز متعارف خودداری فرمایید.
- درخواست های ماهانه خود را دقیقا طبق جدول زمان بندی که مترون محترم تهیه نموده اند و در ذیل پیوست شده است تحویل انبار فرمایید .
1 |
ICU - ICU II |
20 هرماه |
2 |
اتاق عمل |
25هرماه |
3 |
درمانگاه |
27هرماه |
4 |
اورژانس II |
15هرماه |
5 |
هماتولوژی - انکولوژی |
22هرماه |
6 |
نفرولوژی - دیالیز |
28هرماه |
7 |
جراحی |
1هرماه |